Soubory cookies nám pomáhají poskytovat služby. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.
0

Nově přidané produkty

Žádné produkty

Doručení Doručení zdarma!
DPH 0,00 Kč
Celkem 0,00 Kč

Ceny jsou s DPH

Košík - pokladna

Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku

Počet
Celkem

0 ks zboží. 1 produkt v košíku.

Celkem za produkty: (s DPH)
Celkem za doručení: (s DPH) Doručení zdarma!
DPH 0,00 Kč
Celkem (s DPH)
Pokračovat v nákupu Objednat

Obchodní podmínky

1. OBECNÉ PODMÍNKY A TOTOŽNOST SMLUVNÍCH PARTNERŮ

1.1 Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu Mobilni-Chlazeni.cz je společnost AHC Pressburg sro, se sídlem Dvojkrížna 49, 821 06 Bratislava, která je zapsána v Obchodním rejstříku Okresního soudu Bratislava I, Oddíl: Sro, Vložka číslo 17999 /B , IČO: 35 754 265, DIČ: 2021439343, DIČ: SK2021439343, tel. +421 910 220 240, info@Mobilni-Chlazeni.cz (dále jen prodávající), expediční adresa: Mobilni-Chlazeni.cz, Národného oslobodenia 2703/33, 90027 Bernolákovo, Slovenská republika.

1.2 Kupujícím je fyzická nebo právnická osoba, která jakýmkoliv způsobem kontaktuje prodávajícího s úmyslem koupě zboží, které prodávající nabízí.

1.3 Kupujícím je každá fyzická nebo právnická osoba, která jakýmkoliv způsobem kontaktuje prodávajícího s požadavkem, aby jí prodávající opatřil zboží, které nemá zařazen v nabídce, s úmyslem koupě tohoto zboží.

1.4 Používáním web-stránek internetového obchodu prodávajícího a potvrzením objednávky dává kupující souhlas s těmito Obchodními podmínkami.

1.5 Tyto Obchodní podmínky jsou platné až do vydání nových Obchodních podmínek.

2. OBJEDNÁVÁNÍ A REALIZACE SMLOUVY

2.1 Zboží může kupující objednávat následovně:

  1. prostřednictvím nákupního košíku v internetovém obchodě prodávajícího,
  2. emailem na adresu info@Mobilni-Chlazeni.cz
  3. telefonicky na infolince +421 910 220 240 během pracovních hodin (pondělí-pátek 8-17h)
  4. osobně v DOMETIC WAECO Showroom, Nádražní 34 /A, 900 28 Ivánka pri Dunaji

 

2.2 Odesláním objednávky se kupující zavazuje převzít objednané zboží a zaplatit za zboží dohodnutou cenu.

2.3 Odeslanou objednávku potvrdí prodávající do 24 hodin (v pracovní dny) emailem a zároveň oznámí kupujícímu dostupnost a termín dodání zboží. Takové potvrzení je zároveň potvrzením o uzavření smlouvy. Smlouva je tedy uzavřena okamžikem, kdy přijetí objednávky nabude účinnosti. Všechny potvrzené objednávky jsou závazné!

2.4 Prodávající se zavazuje dodat správný druh a množství zboží v dohodnuté ceně podle objednávky.

2.5 Zrušení objednávky je ze strany kupujícího možné do 24 hodin od objednání zboží bez udání důvodu. Kupující může objednávku zrušit telefonicky nebo e-mailem. Po ověření splnění podmínek zrušení objednávky potvrdí prodávající kupujícímu storno objednávky e-mailem nebo telefonicky. V případě, že již byla částka za objednané zboží uhrazena, prodávající zašle peníze zpět na bankovní účet kupujícího, nebo jejich doručí jiným způsobem, který si spolu dohodnou.

2.6 Prodávající má právo zrušit objednávku v případě, kdy není možné zajistit objednané zboží, nebo jsou chybně uvedené informace o zboží. V takovém případě kupujícímu ihned vrátí uhrazenou částku v plné výši, nebo mu nabídne náhradní zboží, nebo jiné řešení, pokud s tím kupující souhlasí. Prodávající má právo zrušit objednávku také v případě, že se nemůže zkontaktovat s kupujícím (chybně uvedené nebo neuvedené kontaktní údaje, nedostupnost, ...).

3. CENY

3.1 Prodávající je plátcem DPH.

3.2 K základní ceně objednávky je připočítána cena za dopravu zboží podle cílové země a způsob doručení, jaký si kupující vybere. V ceně je zahrnut recyklační poplatek.

Doprava pro ČR, SR, HU: Pokud je celková částka s DPH za zboží nad 199, - € (4999 Kč) a hmotnost jedné položky nepřesáhne 50 kg, poskytne prodávající kupujícímu dopravu v rámci České republiky bez poplatku. Aktuální sazba dopravy je viditelná přímo v objednávce - nákupním košíku (při každém způsobu dopravy). Balné je zahrnuto v ceně dopravy.

Doprava do EU: Pokud je celková částka s DPH za zboží nad 199, - € poskytne prodávající kupujícímu slevu na dopravu v rámci EU ve výši 5.- €. Aktuální sazba dopravy je viditelná přímo v objednávce - nákupním košíku (při každém způsobu dopravy). Balné je zahrnuto v ceně dopravy.

4. PLATBY

4.1 Platit za zboží může kupující na dobírku (v hotovosti nebo kartou přímo kurýrovi) nebo převodem na účet prodávajícího na základě proforma (zálohové) faktury. Na základě odeslané objednávky vystaví prodávající proforma (zálohovou) fakturu, kterou zašle spolu s potvrzením objednávky e-mailem. Tuto platbu může kupující uskutečnit následovně:

  1. převodním příkazem ze svého účtu,
  2. přímým vkladem v hotovosti na účet prodávajícího,
  3. platebním systémem Besteron
  4. v hotovosti nebo platební kartou při osobním převzetí zboží v expedičním středisku

 

4.2 Platba je možná pouze v EUR.

4.3 Daňový doklad (fakturu, případně bloček z reg. Pokladny) posílá prodávající kupujícímu spolu se zbožím.

4.4 Prodávající si vyhrazuje právo požadovat u zboží na objednávku za zboží ve vyšší hodnotě, jako jsou např. klimatizace, generátory, lednička od kupujícího platbu předem přes zálohovou fakturu. Dodací lhůta se v takových případech začíná počítat v den připsání fakturované částky na účet.

5. DODACÍ PODMÍNKY

5.1 Dodací lhůta na zboží skladem v nabídce prodávajícího je ve většině případů do 2 pracovních dnů od potvrzení objednávky, maximální doba dodání je 7 dní nebo po dohodě s kupujícím lze prodloužit.

5.2 Dodací lhůta na zboží z centrálního skladu (uváděný jako "dodání do 7-30 dní") v nabídce prodávajícího je ve většině případů do 10 pracovních dnů od potvrzení objednávky, maximální doba dodání je 30 dní nebo po dohodě s kupujícím se může prodloužit.

5.3 O dodací lhůtě a termínu dodání bude prodávající kupujícího informovat při potvrzení objednávky telefonicky nebo emailem. Pokud kupujícímu nevyhovuje oznámena prodloužená dodací lhůta, má možnost stornovat objednávku v souladu s bodem 2.5 těchto Obchodních podmínek.

5.4 Zboží bude vyexpedováno okamžitě po potvrzení objednávky a po splnění všech podmínek pro vyskladnění.

5.5. Dodací lhůta do EU mimo území ČR se prodlužuje o 5 pracovních dnů.

6. DORUČENÍ ZBOŽÍ

6.1 Prodávající zajišťuje doručení zboží kurýrní službou

6.2 Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání zboží na určené místo.

6.3 Zboží je přiměřeně zabalen a zabezpečen. Kupující je povinen při přebírání zboží zkontrolovat neporušenost zásilky.

6.4 Spolu se zbožím dodá prodávající kupujícímu fakturu (daňový doklad), dodací list. Prodávající také dodá spolu se zbožím návod k obsluze a záruční list pokud to vyžaduje povaha zboží.

6.5 Za zboží odpovídá prodávající až po jeho převzetí kupujícím. Zboží se považuje za převzatý kupujícím od doby, kdy tento písemně potvrdí převzetí zboží.

6.6 Prodávající nenese odpovědnost za opožděné dodání objednaného zboží kupujícímu zaviněné přepravcem. Za poškození zásilky zaviněné přepravcem odpovídá v plném rozsahu přepravce.

6.7 V případě většího zájmu se může stát, že zboží může být dodán v několika balících, přičemž poštovné a balné je placené jako za jeden balík.

7. ODSTOUPENÍ SPOTŘEBITELE OD SMLOUVY - VRÁCENÍ ZBOŽÍ (platí pro fyzické osoby)

7.1 Kupující (fyzická osoba - spotřebitel) odstupuje v souladu s ust. §7 odst. 1 zákona č. 102/2014 Z.z. ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů od smlouvy uzavřené s AHC Pressburg s.r.o. Dvojkrížna 49, 821 06 Bratislava, IČO: 35754265, DIČ: SK2021439343. Podle zákona č. 102/2014 Z.z. o ochraně spotřebitele při podomním prodeji a zásilkovém prodeji je spotřebitelem fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání.

7.2 Kupující - spotřebitel je v souladu se zákonem oprávněn bez udání důvodu odstoupit od vybavené objednávky (dle zákona "od kupní smlouvy", pokud již kupující převzal zboží) do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží. AHC Pressburg s.r.o. pro zákazníky - fyzické osoby - které zboží objednávali jako zaregistrovaní zákazníci, tuto lhůtu prodlužuje na 30 kalendářních dnů. Lhůta pro odstoupení od smlouvy je zachována, pokud kupující zašle oznámení o výkonu práva na odstoupení od smlouvy před tím, než uplyne lhůta pro odstoupení od smlouvy.

7.3 Zboží na vrácení musí být:,

  1. nepoškozené, nepoužívané, (uznává se pouze vyzkoušení jako v "kamenné" prodejně)
  2. kompletní (včetně příslušenství, dokumentace, ...),
  3. zabalený v originálním nepoškozeném obalu
  4. včetně přiloženého dokladu o koupi a
  5. včetně vyplněného formuláře na odstoupení spotřebitele od smlouvy nebo vlastního formuláře spotřebitele

 

7.4 Pokud se kupující rozhodne vrátit zboží podle bodu 7.1 a 7.2 těchto Obchodních podmínek, je povinen:

  1. desky odstoupit od smlouvy vyplněním formuláře na odstoupení spotřebitele od smlouvy, kde vyplní všechny povinné hrubě orámované části nebo vyplněním vlastního formuláře a doručením ho prodávajícímu písemně, emailem,
  2. zaslat zboží zpět na adresu expedičního skladu prodávajícího: Mobilni-Chlazeni.cz, Nádražná 34 /A, 900 28 Ivánka pri Dunaji, Slovenská republika. Zboží se doporučuje poslat doporučeně, pojištěný a použít vhodné balení, aby během přepravy nedošlo k popsání, polepení, ani jinému znehodnocení původních obalů a samotného zboží (prodávající neručí za případnou ztrátu nebo poškození zboží během přepravy),
  3. uhradit náklady spojené s vrácením zboží.

 

7.5 Po splnění podmínek podle bodů 7.1 až 7.4 těchto Obchodních podmínek je prodávající povinen:

  1. převzít zboží zpět,
  2. vrátit kupujícímu ve lhůtě nejpozději 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy všechny platby, které od něj přijal na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní zejména kupní cenu včetně nákladů na doručení zboží ke kupujícímu. To se nevztahuje na dodatečné náklady, pokud si kupující zvolil jiný druh doručení, jako je nejlevnější běžný způsob doručení, který nabízí prodávající. Platby budou kupujícímu vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy prodávajícímu bude obdržela oznámení kupujícího o odstoupení od smlouvy. Jejich úhrada bude provedena převodem na účet kupujícího s čím kupující odesláním objednávky výslovně souhlasí. Kupujícímu nebudou účtovány jakékoliv další poplatky.

 

Platba bude však kupujícímu uhrazena až po doručení vráceného zboží zpět nebo po předložení dokladu prokazujícího zaslání zboží zpět podle toho, co nastane dříve.

7.6 V případě nesplnění některé z podmínek podle bodů 7.1 až 7.4 těchto Obchodních podmínek nebude prodávající akceptovat odstoupení od vybavené objednávky a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.

7.7 zvracení zboží zasláno na dobírku nebude ze strany prodávajícího převzat.

7.8 Poučení ve smyslu §3 odst. 4 zákona č. 102/2014 Z.z. ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů:

POUČENÍ O uplatnění práva SPOTŘEBITELŮ NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

I. Právo na odstoupení od smlouvy

Máte právo odstoupit od této smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 (pro registrované zákazníky 30) dní.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 (pro registrované zákazníky 30) dnech ode dne kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezmete zboží.

Při uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nás informujte o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením (například dopisem zaslaným poštou nebo e-mailem) na adrese Mobilni-Chlazeni.cz, Nádražní 34 /A, 900 28 Ivánka při Dunaji, Slovenská republika, info@Mobilni-Chlazeni.cz . Pro tento účel můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který jsme Vám předali nebo zaslali.

Pokud máte zájem, můžete vyplnit a zaslat vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy nebo jakékoliv jiné jednoznačné prohlášení o odstoupení od smlouvy i elektronicky prostřednictvím naší internetové stránky www.Mobilni-Chlazeni.cz . Pokud využijete tuto možnost, přijetí odstoupení od smlouvy Vám neprodleně potvrdíme na trvanlivém nosiči (například e-mailem)

Lhůta pro odstoupení od smlouvy je zachována, pokud zaslat sdělení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy před tím, než uplyne lhůta pro odstoupení od smlouvy.

II. Důsledky odstoupení od smlouvy

Po odstoupení od smlouvy Vám vrátíme všechny platby, které jste uhradili v souvislosti s uzavřením smlouvy, zejména kupní cenu včetně nákladů na doručení zboží k Vám. To se nevztahuje na dodatečné náklady, pokud jste si zvolili jiný druh doručení, jako je nejlevnější běžný způsob doručení, který nabízíme. Platby Vám budou vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám bude doručeno Vaše oznámení o odstoupení od této smlouvy. Jejich úhrada bude provedena stejným způsobem, jaký jste použili při Vaší platbě, pokud jste výslovně nesouhlasili s jiným způsobem platby, a to bez účtování jakýchkoliv dalších poplatků.

Platba za zakoupené zboží Vám bude uhrazena až po doručení vráceného zboží zpět na naši adresu nebo po předložení dokladu prokazujícího zaslání zboží zpět podle toho, co nastane dříve.

Zašlete nám zboží zpět nebo ho přineste na naši adresu nebo předejte nejpozději do 14 (pro registrované zákazníky 30) dnů ode dne uplatnění práva na odstoupení od smlouvy. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud zboží odešlete zpět před uplynutím 14 (pro registrované zákazníky 30) -denní lhůty.

Přímé náklady na vrácení zboží Ponesete.

Odpovídáte pouze za případné snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s ním jiným způsobem, než jaký je potřebný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.

Formulář na odstoupení spotřebitele od smlouvy

PDF soubor - stáhnout Acrobat Reader

8. ZÁRUKY A REKLAMACE - REKLAMAČNÍ ŘÁD

Prodávající vydává v souladu s ustanoveními zákona č. 60/1964 Sb. Občanského zákoníku, zákona č. 250/2007 Z.z. o ochraně spotřebitele a souvisejícími právními předpisy tento reklamační řád (dále jen "Reklamační řád").

I. Úvodní ustanovení

8.1. Tento Reklamační řád se vztahuje na kupní smlouvu uzavřenou na základě elektronické objednávky a její akceptace mezi společností prodávajícího a kupujícím, který nakupuje zboží za účelem osobní spotřeby fyzických osob a ne za účelem podnikání, podle podmínek upravených ve Obchodních podmínkách.

8.2. Reklamační řád upravuje práva a povinnosti kupujícího při dodání zboží v rozporu se smlouvou, odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího, a podmínky uplatnění nároků z vad zakoupeného zboží.

8.3. Prodávající poskytne kupujícímu s dostatečným předstihem před uzavřením smlouvy informace o kupovaném zboží, aby se kupující mohl seznámit zejména s jeho parametry, cenou, způsobem dopravy, úhradou a lhůtou dodání.

II. Vrácení zboží

8.4.Kupujúci má právo nepřevzít zboží od dopravce při doručení jiného typu zboží nebo v případě dodání zboží v rozporu se smlouvou, v případě dodání zboží v poškozeném obalu nebo při dodání zboží bez příslušných daňových a prodejních dokladů (faktura) . V případě dodání zboží v rozporu se smlouvou má kupující právo na to, aby mu prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu dodal zboží v souladu s podmínkami dohodnutými ve smlouvě a to podle požadavku kupujícího buď výměnou zboží, nebo jeho opravou, není-li takový postup možný , má právo kupující požadovat slevu z kupní ceny nebo od smlouvy odstoupit.

III. Reklamace

8.5. Záruční doba začíná běžet od data převzetí zboží kupujícím. Záruční doba je u všech výrobků standardně 24 měsíců od data převzetí zboží, pokud prodávající nestanoví delší záruční dobu. Delší záruční doba je zpravidla vyznačena v záručním listě přikládáním ke zboží. Pokud není ke zboží vystaven záruční list, platí záruční doba obecná (24 měsíců) nebo doba vyznačená na dokladu o koupi, pokud je delší než 24 měsíců. V tomto případě pro záruční servis u prodávajícího postačuje doložení dokladu o koupi zboží u prodávajícího a dokladu o zaplacení zboží. Pokud je kupující podnikatel a výrobek kupuje pro podnikatelskou činnost, záruční doba se řídí záručními podmínkami výrobce v souladu s § 429 odst. 2 Obchodního zákoníku. Zboží označený jako "VÝPRODEJ" vykazuje znaky použití. Z tohoto důvodu je při takovém zboží zkrácená záruční doba na 1 rok.

8.6. V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek řádně používán nebo může být používán jen částečně, a je možné tuto vadu odstranit, má kupující právo na jeho bezplatnou opravu. Namísto odstranění vady může kupující požadovat výměnu věci, nebo se vada týká jen součásti věci, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem na cenu zboží nebo závažnost vady. V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby mohl být výrobek řádně používán jako výrobek bez vady a v případech stanovených příslušným právním předpisem, má kupující právo na výměnu výrobku nebo má právo od kupní smlouvy odstoupit. Tytéž práva má kupující i v případě, že jde sice o odstranitelné vady, zboží však nemůže být řádně užíváno z důvodu opětovného vyskytnutí se vady nebo z důvodu většího počtu vad na zakoupeném zboží.

V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby mohl být výrobek řádně používán jako výrobek bez vady av případech stanovených příslušným právním předpisem, má kupující právo na výměnu výrobku nebo má právo od kupní smlouvy odstoupit . Tytéž práva má kupující i v případě, že jde sice o odstranitelné vady, zboží však nemůže být řádně užíváno z důvodu opětovného vyskytnutí se vady nebo z důvodu většího počtu vad na zakoupeném zboží.

8.7. Reklamaci, stížnost nebo jiný podnět může kupující uplatnit odesláním na poštovní adresu Mobilni-Chlazeni.cz, Národného oslobodenia 2703/33, 90027 Bernolákovo, Slovenská republika, nebo e-mailem odesláním na adresu info@Mobilni-Chlazeni.cz . Prodávající určí způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace, v odůvodněných případech, zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení stavu výrobku nebo služby, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

8.8. Právo na záruku zaniká v případě, že k závadě došlo zaviněním kupujícího, mechanickým poškozením výrobku způsobeným kupujícím, nesprávným zacházením s výrobkem, v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborné manipulaci se zbožím, neoznámením zjevných vad při převzetí zboží , používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozenému prostředí zboží, zanedbáním péče o zboží, poškozením zboží nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, obecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy, porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na zboží jsou nebo jiným porušením záručních podmínek. Ze záruky jsou také vyňaty chyby způsobené živelnou pohromou a uplynutím záruční doby zboží. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich částí) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nedá se ani reklamovat.

8.9. Reklamaci lze vybavit v případě prokázání následujících skutečností:

že se vada vyskytla v záruční době; za účelem prokázání této skutečnosti předloží kupující doklad o koupi zboží, pokud byla v záručním listě uvedena záruční doba delší než 24 měsíců kupující předloží řádně a čitelně vyplněný záruční list, na kterém je uveden datum prodeje, typ výrobku, razítko podpis prodávajícího. Ve zvláštních případech, kdy je delší záruční doba známa prodávajícímu, nemusí od kupujícího požadovat na její prokázání předložení záručního listu.

že kupující koupil výrobek od prodávajícího a za jakou cenu, za tímto účelem kupující předloží platný doklad o koupi zboží s vyznačeným datem prodeje prokazující nákup reklamovaného zboží u prodávajícího

že je výrobek vadný, za tímto účelem kupující předloží vadný výrobek prodávajícímu zasláním zpět na expediční adresu prodávajícího.

Pokud nebude kterákoli z uvedených podmínek řádně splněna nebude reklamace zboží uznána jako oprávněná.

Reklamované zboží je kupující povinen doručit na reklamaci čistý, mechanicky nepoškozené.

8.10. Prodávající vydá kupujícímu při uplatnění reklamace potvrzení. Prodávající vydá o vyřízení reklamace písemný doklad nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Reklamace se považuje za vyřízenou - jestliže se ukončí reklamační řízení předáním opraveného výrobku, výměnou výrobku, vrácením kupní ceny výrobku, vyplacením přiměřené slevy z ceny výrobku, písemnou výzvou k převzetí plnění nebo její odůvodněným zamítnutím.

8.11. Reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by šlo o vadu, kterou nelze odstranit.

8.12. Pokud dojde k výměně vadného zboží za nové nebo pokud byla vyměněna součástka z zboží, začne běžet záruční doba k novému zboží, resp. k jeho nové součástce znovu od převzetí nového zboží, resp. zboží s novou součástkou. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě podle záznamu o provedené opravě.

8.13. Pokud kupující reklamaci výrobku uplatnil během prvních 12 měsíců od koupě, může prodávající vyřídit reklamaci zamítnutím pouze na základě odborného posouzení; bez ohledu na výsledek odborného posouzení nelze od kupujícího vyžadovat úhradu nákladů na odborné posouzení ani jiné náklady spojené s odborným posouzením.

8.14. Pokud kupující reklamaci výrobku uplatnil po 12 měsících od koupě a prodávající ji zamítl, osoba, která reklamaci vybavila, je povinna v dokladu o vyřízení reklamace uvést, komu může kupující zaslat výrobek na odborné posouzení. Pokud je výrobek zaslán na odborné posouzení určené osobě, náklady odborného posouzení, jakož i všechny ostatní s tím související účelně vynaložené náklady nese prodávající bez ohledu na výsledek odborného posouzení. Pokud kupující odborným posouzením prokáže zodpovědnost prodávajícího za vadu, může reklamaci uplatnit znovu; během provádění odborného posouzení záruční doba neběží. Prodávající je povinen kupujícímu uhradit do 14 dnů ode dne znovu uplatnění reklamace veškeré náklady vynaložené na odborné posouzení, jakož i všechny s tím související účelně vynaložené náklady. Znovu uplatněnou reklamaci nelze zamítnout.

8.15 Prodávající po řádném vyřízení reklamace vyzve kupujícího telefonicky, e-mailem nebo jiným způsobem dohodnutým s kupujícím k převzetí opraveného zboží a reklamačního protokolu, resp. bude po vzájemné dohodě zboží spolu s reklamačním protokolem doručen kupujícímu formou doporučené zásilky

9. OCHRANA OSOBNÍCH DAT

9.1 Veškeré osobní údaje poskytnuté zákazníkům v rámci objednávky zboží či zákaznické registrace prostřednictvím internetového obchodu Mobilni-Chlazeni.cz jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem č. 122/2013 Z.z. o ochraně osobních údajů (dále jako "ZOOU"). K poskytování osobních údajů dochází při odeslání objednávky nebo registraci zákaznického účtu v rámci internetové prodejny, a to v rozsahu údajů uváděných ve formuláři objednávky či v registračním formuláři.

9.2 Odesláním objednávky, resp. uzavřením kupní smlouvy, dává zákazník v souladu se zák. č. 122/2013 Z.z. a pozdejšími zák. souvisejíci s GDPR souhlas prodávajícímu se zpracováním, shromažďováním a uchováváním jeho osobních údajů pro účely uzavření kupní smlouvy, vybavení objednávek a související komunikace se zákazníkem, ale i po úspěšném vyřízení objednávky pro účely plnění ze smlouvy a vedení příslušné zákonné evidence (např. při vyřizování reklamací, vedení účetnictví apod.), a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Osobní údaje jsou zpracovány v rozsahu: jméno, příjmení, adresa, telefon, e-mail. Zákazník má právo na přístup ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Prodávající neposkytuje, nezveřejňuje a nezpřístupňuje osobní údaje zákazníků žádné další osobě, s výjimkou společností zajišťujících přepravu zboží, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu potřebném pro účely doručení zboží.

9.3 Provedením registrace zákaznického účtu přes internetový obchod Mobilni-Chlazeni.cz, zákazník souhlasí s tím, aby v souladu se zákonem č. 122/2013 Z.z. o ochraně osobních údajů prodávající, případně třetí osoba, jak touto společností určený zprostředkovatel ve smyslu citovaného zákona, zpracovávala, shromažďovala a uchovávala osobní údaje zákazníka poskytnuté zákazníkem při jeho registraci. Zákazník také uskutečněním zákaznické registrace a /nebo zaškrtnutím souhlasu se zasíláním novinek jakoukoli formou při odesílání objednávky, uděluje prodávajícímu souhlas se zpracováním a využíváním těchto jeho osobních údajů pro účely propagační i marketingové as předáním těchto údajů obchodním partnerům prodávajícího na účely propagace a marketingu, a současně vyslovuje souhlas s tím, aby prodávající a případně třetí osoby, se kterými tato společnost uzavřela příslušná smluvní ujednání, posílaly zákazníkovi obchodní sdělení v elektronické podobě ve smyslu zák. č 147/2001 Sb. o reklamě a zák. č. 610/2003 Sb. o elektronické komunikaci. Osobní údaje jsou zpracovávány v rozsahu: jméno, příjmení, datum narození, adresa, telefon, e-mail, pohlaví.

Zákazník má právo na přístup ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.

9.4 Prodávající neposkytuje, nezveřejňuje a nezpřístupňuje osobní údaje zákazníků žádné další osobě, s výjimkou: společností zajišťujících přepravu zboží, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu nezbytném pro účely doručení zboží (zejména GLS, Geis, Slovenská Pošta ).

Souhlas se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních informací je udělen na dobu neurčitou a je možné ho kdykoliv zdarma odvolat výslovným a určitým projevem v písemné formě adresované prodávajícímu, a to poštou nebo elektronicky na e-mail info@Mobilni-Chlazeni.cz . Odvoláním souhlasu se zpracováním osobních údajů dojde zároveň ke zrušení zákaznické registrace.

Zákazník má podle zák. č. 122/2013 Z.z. v souvislosti se zpracováním osobních údajů zejména následující práva:

Zákazník má právo na základě písemné žádosti od prodávajícího vyžadovat:

  1. potvrzení, zda jsou nebo nejsou osobní údaje o něm zpracovávané,
  2. ve všeobecně srozumitelné formě informace o zpracování osobních údajů v informačním systému v rozsahu podle § 15 odst. 1 písm. a) až e) druhý až šestý bod; při vydání rozhodnutí podle odstavce 5 je dotyčná osoba oprávněna seznámit se s postupem zpracování a vyhodnocování operací,
  3. ve všeobecně srozumitelné formě přesné informace o zdroji, z něhož získal jeho osobní údaje ke zpracování,
  4. ve všeobecně srozumitelné formě seznam jeho osobních údajů, které jsou předmětem zpracování,
  5. opravu nebo likvidaci svých nesprávných, neúplných nebo neaktuálních osobních údajů, které jsou předmětem zpracování,
  6. likvidaci jeho osobních údajů, jejichž účel zpracování skončil; pokud jsou předmětem zpracování úřední doklady obsahující osobní údaje, může požádat o jejich vrácení,
  7. likvidaci jeho osobních údajů, které jsou předmětem zpracování, pokud došlo k porušení zákona,
  8. blokování jeho osobních údajů z důvodu odvolání souhlasu před uplynutím doby jeho platnosti, pokud provozovatel zpracovává osobní údaje na základě souhlasu dotčené osoby.

 

Zákazník má právo u prodávajícího na základě písemné žádosti namítat vůči:

  1. zpracovávání jeho osobních údajů, o nichž předpokládá, že jsou nebo budou zpracovávány pro účely přímého marketingu bez jeho souhlasu, a žádat jejich likvidaci,
  2. využívání osobních údajů uvedených v § 10 odst. 3 písm. d) pro účely přímého marketingu v poštovním styku, nebo
  3. poskytování osobních údajů uvedených v § 10 odst. 3 písm. d) pro účely přímého marketingu.

9.5. Vaši e-mailovou adresu, ani žádnou jinou informaci o vaší osobě neposkytujeme jiným subjektům. Informace o vás používáme výhradně za účelem naplnění koupno-prodejní smlouvy, tedy vyřízení vaši objednávky. Nehrozí vám žádné newslettery ani dotazníky.

10. ZÁVĚREČNÁ INFORMACE

10.1 Dohled nad poskytováním služeb vykonává Okresní ředitelství PZ a Slovenská obchodní inspekce, P.O. Box 29, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, Inspektorát SOI pro Bratislavský kraj , Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27, Odbor výkonu dozoru, tel. č .: 02/58272 172; 02/58272 104, fax č .: 02/58272 170.

10.2 Rozhodným hmotným a procesním právem je právo Slovenské republiky. Všechny spory, které vzniknou z Obchodních podmínek smlouvy nebo v souvislosti s nimi, včetně sporů z dodávek budou rozhodovat výlučně soudy v Slovenské republice podle práva SR.

10.3 Tyto všeobecné obchodní podmínky a všechny kupní smlouvy uzavřené na jejich základě se řídí právními předpisy platnými v Slovenské republice.

V Bratislavě, dne 9.9.2014 | Aktualizace: 19.2.2019

 






webpage-titulka_13.png         dometic_1.png        mobicool.png                         enders_1.pnggreengear.png    


Čekejte prosím ...